SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Wednesday, January 20, 2010

Myrewards jana income hebat!!

Nama: profitmaker
Email: rosa_vilossa@yahoo.com
Website: www.kadmyrewards.com/profitmaker
Tajuk: Myrewards jana income hebat!!
Iklan: Sape2 pengguna Touch n Go yg rasa nak buat income blh join Myrewards TnG... mmg berbaloi-baloi..
selain guna utk byr tol, blh guna TnG utk byr merchant2 lain yg dilantik oleh Myrewards..
pengguna juga dapat voucer n kemudahan2 lain yg amat menarik berjumlah RM740.

www.kadmyrewards.com/profitmaker

Join skrg sebelum ketinggalan..

blh hubungi sy utk sebarang kemusykilan/pertanyaan.
Ip Pengirim: 115.135.156.18

1 comment:

  1. NOTIS PERINGATAN
    PENYALAHGUNAAN CAP PERDAGANGAN TOUCH ‘N GO DAN MYREWARDS
    (UNAUTHORIZED USE OF “TOUCH ‘N GO” and MYREWARDS TRADEMARK)
    Untuk makluman ahli, berikutan begitu banyak kekeliruan dan salah tafsiran berkaitan produk ‘ownership’ yang diterima oleh pihak pengurusan dan melalui siasatan menyeluruh bersama pihak Touch ‘n Go, maka pihak pengurusan mendapati bahawa cap perdagangan milik Touch ‘n Go dan MYRewards telah dicetak, diterbit tanpa kebenaran bertulis oleh ahli/e-stokis MYRewards termasuklah di laman web, iklan, notis, borang atau/dan lain-lain bahan cetak/elektronik seperti berikut:
    1. Penggunaan nama, logo dan slogan Touch ‘n Go dan MYRewards dalam laman web ahli / agen / e-stokis MYRewards.
    2. Penggunaan nama, logo dan slogan Touch ‘n Go dan MYRewards dalam pembentangan perniagaan (business presentation) dan/atau slide power point yang ditujukan kepada bakal ahli dan/atau rakan niaga MYRewards.
    Dengan ini pihak pengurusan MYRewards mengarahkan semua ahli/e-stokis MYRewards untuk:
    1. Menghenti serta merta dan mengelak dari mengguna, mencetak atau mengedar atau menyebabkan penggunaan nama dan/atau logo Touch ‘n Go dan MYRewards dalam bentuk perkataan, gambar, rekabentuk atau grafik sebarang pengiklanan MYRewards dalam apa jua bentuk atau media.
    2. Mengeluar dan memadamkan serta merta kesemua nama dan/atau logo Touch ‘n Go dan MYRewards dalam bentuk perkataan, gambar, rekabentuk atau grafik dalam sebarang bentuk media iklan MYRewards (kecuali kad MYRewards sahaja)
    3. Ahli /e-stokis MYRewards perlu menyampaikan kepada umum dengan jelas perkara-perkara berikut:
    a. Kad keahlian MYRewards mempunyai fungsi Touch ‘n Go iaitu kad ini boleh digunapakai di mana mana lokasi penggunaan dan isian semula Touch ‘n Go.
    b. Program MYRewards adalah satu program yang dimiliki, dibangun, diurus dan dijalankan oleh Enrich Worldwide dan/atau Enrich Rewards Worldwide Sdn Bhd. sahaja.
    c. Touch ‘n Go Sdn Bhd telah melantik Enrich Worldwide (001693616-A) sebagai pihak ketiga untuk mendapatkan serta melantik rakan niaga (merchant)Touch ‘n Go.
    4. Semua bentuk promosi yang melibatkan tanda niaga MYRewards dan Touch ‘n Go perlu mendapat kebenaran bertulis daripada pihak pengurusan tanpa sebarang pengecualian.
    5. Hanya bahan-bahan yang dicetak oleh pihak syarikat (ERWSB) sahaja yang dibenarkan digunakan untuk tujuan promosi dan pengiklanan.

    SILA AMBIL PERHATIAN BAHAWA PIHAK MYREWARDS TANPA SEBARANG NOTIS AKAN MENGAMBIL TINDAKAN UNDANG UNDANG SEKIRANYA ARAHAN INI TIDAK DIPATUHI DENGAN SERTA MERTA. PIHAK MYREWARDS TIDAK AKAN MENANGGUNG SEBARANG KOS KEROSAKAN ATAS KEINGKARAN MEMATUHI ARAHAN INI.

    PLEASE REMOVE THE WORDS TOUCH 'N GO OR EVEN TNG FROM THIS POST!

    Regards,
    MYRewards Info

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT