SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Wednesday, March 31, 2010

jana pendapatan bersama 1 malaysia sms

Nama: mohd shukri
Email: shuk_cd@hotmail.com
Website: http://www.evosms2u.com/rangers10
Tajuk: jana pendapatan bersama 1 malaysia sms
Iklan: SALAM 1 MALAYSIA

Adakah anda sedang mencari peluang perniagaan tetapi tidak tahu apa jenis perniagaan yang sesuai? Atau anda inginkan perniagaan yang memberikan pendapatan berterusan? Atau anda mempunyai senarai pelanggan yang ramai tetapi sukar untuk menghubungi mereka dengan lebih kerap? Anda ingin meningkatkan jualan tetapi terpaksa mengurangkan kos pemasaran? Atau anda hanya perlukan satu perniagaan yang murah dan mudah? Jangan risau kerana segala permasalahan di atas dapat diselesaikan dengan eBiz Partner 1MalaysiaSMS.com.

Hanya Dengan Beberapa Langkah Sahaja Anda Mungkin Bergelar Jutawan Sedikit Masa Lagi....

LANGKAH-LANGKAH PENDAFTARAN

Langkah 1

TAIP 1M<jarak>REG<jarak>60179031831<jarak>nama anda dan hantar ke 36553

Langkah 2

Setelah menerima maklum balas dari SERVER, TAIP ON<jarak>1MACC dan hantar ke 36553

Langkah 3

Dengan menggunakan id dan password yang diberi, sila log in ke website 1MALAYSIA SMS.COM

Nota :

1. 60179031831 adalah no. penaja anda, jangan ditukar kepada no. anda.

2. Caj pendaftaran hanya RM 0.50 sahaja.

3. Setelah anda log in ke website 1MALAYSIA SMS, sila kemaskini profil dan maklumat bank anda.

Kenapa Anda perlu menyertai 1MALAYSIASMS??

1. 1MalaysiaSMS Jenama produk kepada Syarikat Globalsurf Sdn Bhd (546714-D) yang berdaftar secara sah dan halal di Malaysia. 1MalaysiaSMS juga telah didaftarkan sebagai Pemegang Lesen Kelas Pemberi Perkhidmatan Aplikasi [ASP(C)]. Syarikat yang berdiri teguh ini diterajui oleh Mr. Sam Voon, sebagai pengerusinya.

Senarai bukti bagi mengukuhkan status perniagaan kami

View Now - Borang P

View Now - MCMC License

2. Penyertaan paling murah, 50 sen saja dan Sistem SMS Pukal diberi PERCUMA dengan 5 kredit
sms untuk percubaan.

3. Potensi Pendapatan dari Seluruh Dunia (Malaysia, Indonesia, China dan seluruh dunia)

4. Konsep Perniagaan yang sangat mudah dan mengujakan- (Insentif yang banyak setiap hari)

5. Akses sistem dan urusan bisnes melalui internet dan SMS.

6. Tidak perlu sebarang bayaran maintence bulanan dan yuran tahunan (jimat)

7. Sistem Autodownline (bayaran insentif sokongan syarikat)

PENTING!!!!!!!

*

Ini bukan Skim Cepat Kaya, masuk dan tidak buat apa-apa hanya boleh dapat sikit wang sahaja, nak dapat banyak wang kena usaha. Usahanya adalah melakukan promosi web.
*

Oleh kerana Program Ini Bukan Skim Cepat Kaya, maka anda kena USAHA CEPAT, BARU BOLEH JADI KAYA. Macam saya, masuk terus lakukan promosi, buat iklan dalam surat khabar online dan dalam masa 10 hari sahaja sudah hit FIVE FIGURE INCOME.
*

Nak tahu macamana PROGRAM USAHA CEPAT BOLEH JADI KAYA INI, teruskan surf web ini hingga habis. Dah habis tak faham juga boleh call atau sms saya di 60179031831
*

Harap Maklum ini adalah Program Affiliate, Produk yang dijual adalah credit sms dan aplikasi sms. Komisen yang tinggi dibayar kepada ahli-ahli yang layak. Program ini adalah sah di sisi undang-undang.
*

Anda sangat di sarankan menghubungi penaja anda terlebih dahulu sebelum melalukan arahan pendaftaran seperti di bawah ini.

***************************************************************************************

Marketing Plan
Terdapat 3 kategori Network yang disediakan dalam program ini, iaitu Unilevel Network, Bonus Network dan Global Network.


Unilevel Network ( Insetif Pertama)
Dalam Unilevel Network (network yang anda bina) insentif Level 1 adalah 30% daripada Nilai Upgrade dan 2% untuk Level 2 hingga Level 10.
(Cth. Jika ahli yang anda taja upgrade ke Diamond maka anda dapat RM300.00 dan Jika Level 2 - Level 10, masing-masing upgrade kepada Diamond maka anda dapat RM20.00 untuk setiap ahli yang upgrade)
Untuk membuat penajaan direct, setiap business partner boleh menaja seramai mana yang dikehendaki

BONUS UNILEVEL

LEVEL 1 = 30%

LEVEL 2 = 2%

LEVEL 3 = 2%

LEVEL 4 = 2 %

LEVEL 5 = 2%

LEVEL 6 = 2%

LEVEL 7 = 2%

LEVEL 8 = 2%

LEVEL 9 = 2 %

LEVEL 10 = 2%

Bonus Network (Insetif Kedua)
Bonus Network terjadi secara automatik mengikut siapa dulu register dia di atas dan yang kemudian register akan berada di bawah tak kira ahli yang register itu daripada anda atau pun hasil daripada promosi ahli lain (cucuk satay). Insentif di sini dibayar sehingga level 10 maksima.

Bonus network ini disusun secara auto oleh syarikat. Ahli yang mendaftar selepas anda tidak kira daripada network mana sekalipun akan disusun secara cucuk sate oleh system dibawah anda.

Bonus akan dibayar maksima sebanyak 10 level compress. Level compress bermakna, jika ada ahli mendaftar, overiding daripada upgrade ahli tersebut akan dirasai oleh ahli yang terdahulu dalam network tersebut sebanyak 10 level. System akan mencari 10 ahli yang layak untuk menerima bonus tersebut. Kita masih berpeluang untuk mendapat hasil upgrade orang yang ke level 100 dan seterusnya dalam network bonus kita sekiranya ahli tersebut upgrade.


Global Network (Insetif Ketiga)
Gabungan Unilevel Network dan Bonus Network. Insentif di sini juga dibayar maksima sehingga level 10.
Bonus Network dan Global Network terjadi samada daripada penajaan anda atau pun daripada penajaan ahli yang bukan daripada anda. Jumlah insentif yang dibayar untuk Bonus dan Global Network adalah 1% daripada nilai Upgrade untuk semua level. (Iron - Rm1.00, Silver - RM3.00, Diamond - RM10.00)


• A, B, C , D, E, F, G adalah bonus network (autoplacement)
• B,C,G,D,E,F adalah global network
•Global network terhasil daripada penajaan yang dilakukan oleh ahli dalam rangkaian bonus network

KELAYAKAN BONUS

Mesti qualify (A) dan (B) untuk layak dapat bonus.

IRON (RM100.00_
a)Maksimum level bonus adalah level 3 sahaja
b)mesti ada sekurang-kurangnya 2 direct tajaan untuk layak bonus sampai 3 level.

SILVER ( RM300.00)
a) Maksimum level bonus adalah 5 level sahaja
b)Mesti ada sekurang-kurangnya 3 direct tajaan untuk layak dapat bonus sampai level 5

GOLD (RM600.00)
a)Maksimum level bonus adalah 7 level sahaja
b)Mesti ada sekurang-kurangnya 4 direct tajaan untuk layak bonus sampai level 7

DIAMOND (RM1000.00)
a)Maksimum level bonus adalah 10 level
b)Mesti ada sekurang-kurangnya 5 direct tajaan untuk layak bonus sampai level 10

*** boleh menaja sekurang-kurangnya pakej IRON untuk melayakkan dapat level bonus.

Sistem Bonus
Apabila ada ahli yang membuat upgrade, sistem akan mencari 10 orang di atasnya yang layak untuk diberikan RM. Jika ahli di atas itu tidak layak, insentif tadi dimasukkan ke 'Income Lost' dan sistem akan terus ke atas sehingga jumpa 10 ahli yang layak. Income Lost adalah insentif yang sepatutnya anda dapat jika anda telah menepati kritia kelayakan untuk menerima insentif.

SEBAB UTAMA MENGAPA ANDA MESTI UPGRADE DIAMOND?

Sebaik sahaja anda menyertai dan didaftarkan dalam sistem, anda sebenarnya telah mulai terdedah dengan kemasukan INCOME PASIF, hasil kemasukan ahli-ahli baru yang UPGRADE selepas anda. Kemasukan ini dibuat oleh sistem dengan kaedah susunan satu line (garisan) memanjang ke bawah secara infiniti. Walaupun begitu, anda hanya layak menerima pendapatan Bonus Income dan Global Income sehingga Level 10 sahaja.

Setiap ahli di bawah anda itu akan upgrade dan di bawah mereka juga terdapat 10 level. Segala pendapatan bonus akan terlepas (Income Lost), pergi kepada upline atau ahli-ahli di atas anda sekiranya anda tidak UPGRADE segera.

Namun sekiranya anda upgrade IRON atau SILVER sahaja, pastinya akan masih ada income lost (terlepas keatas) kerana ahli-ahli di bawah anda mungkin upgrade kepada pakej yang lebih tingi seperti GOLD atau DIAMOND. Oleh itu, cara yang terbaik ialah menyekat income lost tersebut dengan teknik yang betul.

Untuk menyekat semua income tersebut dari terlepas, anda hanya perlu upgrade DIAMOND (RM1,000). Setelah upgrade, anda perlu daftarkan 5 orang ahli baru di bawah anda dengan seberapa segera. Mereka boleh terdiri dari anda sendiri (guna SIM Card yang berasingan) atau ahli keluarga. Kemudian kelima-lima mereka hendaklah diupgrade kepada IRON.

Dengan itu, segala Bonus Income dan Global Income yang terjadi akan dapat anda nikmati, walaupun anda tidak menaja.
Mengikut perkiraan, income lost ini jika dibiarkan akan mencapai RM800 atau lebih. Oleh itu, jika anda cepat bertindak untuk upgrade DIAMOND dan disertai 5 IRON di bawah, maka anda berpeluang mengaut kesemua bonus tersebut.

Sementara itu, anda boleh kongsi peluang ini dengan rakan-rakan. Apabila mereka menyertai, besar kemungkinan juga mereka akan mengikut formula ini, iaitu upgrade kepada DIAMOND dan menaja 5 IRON. Jika ini berlaku, maka anda terdedah pula kepada UNILEVEL INCOME yang lebih besar (melebihi RM1,000,000).

POTENSI PENDAPATAN

**contoh pendapatan adalah ilustrasi sahaja. 3 tajaan direct hanyalah contoh, ahli boleh menaja seberapa banyak yang dimahukan untuk level pertama. Jumlah terkumpul pasti lebih besar sekiranya lengkap dan penuh semua level. Hasil pendapatan adalah bergantung kepada usaha masing-masing.

** contoh di atas adalah untuk tajaan pakej Diamond (RM1000.00) sahaja. Ahli bebas menaja mana-mana pakej yang dikehendaki.
Ip Pengirim: 203.82.81.35

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT