SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Tuesday, July 20, 2010

keje part-time, buka 1 borang dan anda di bayar RM20... daftar segera..

Nama: Ummayawati Arfa'e
Email: catwoman75@ymail.com
Website: http://www.part-time-lumayan.com/?pt=PL402279
Tajuk: keje part-time, buka 1 borang dan anda di bayar RM20... daftar segera..
Iklan: Kerja sambilan ini memerlukan anda mengumpul dan membuka borang secara online yang mudah. Kami bayar RM20 untuk setiap borang yang anda kumpulkan dan buka!

Mula Menjana RM2,800 - RM28,000 atau Lebih Seminggu - Untuk Setiap Minggu!!!

Kami percaya anda tentu pernah mencuba program buat duit yang terdapat di Internet. Mungkin ada yang berjaya dan mungkin ada yang tidak. Kami juga tidak menafikan ada program buat duit di Internet mampu menjana pendapatan lumayan jika dilakukan dengan betul. Tetapi kebanyakkan program tersebut memerlukan anda mempunyai kemahiran seperti membina laman web dan sebagainya. Ada juga program di Internet memerlukan anda membeli produk tertentu berulang kali untuk anda mengekalkan keahlian anda dan untuk terus berada dalam program tersebut. Ada juga program buat duit di Internet yang beroperasi separuh jalan!

Tetapi dengan sistem yang kami bangunkan ini, anda tidak perlu itu semua! Tiada jualan atau belian ulangan, tidak perlukan kemahiran untuk membina laman web, tidak perlu membayar berkali-kali (hanya sekali bayaran seumur hidup anda boleh jana pendapatan anda) dan apa yang perlu cuma pengetahuan menggunakan Internet dan kreativiti melakukan promosi.

Apa yang hendak kami tawarkan kepada anda ialah satu peluang kerja sambilan secara online yang cukup mudah dan memerlukan masa yang singkat dan anda mampu menjana pendapatan sampingan antara RM2,800 ke RM28,000 atau lebih dalam seminggu! dengan usaha anda sendiri. Semuanya tidak mustahil jika ada usaha berterusan dan bersunguh-sungguh.

Hanya dengan mengumpul dan membuka borang mudah secara online di Internet dan kami bayar anda RM20 untuk satu borang. Bukan itu sahaja, **jika anda berjaya kumpul dan buka sebanyak 250 borang atau lebih dalam sebulan, anda layak menerima bonus sebanyak RM1,200 dalam bulan tersebut! Lebih banyak borang yang anda dapat kumpul dan buka, lebih banyak pendapatan yang anda dapat.

Sistem yang ini ditawarkan ini adalah benar, halal dan betul-betul berkesan untuk semua orang.

Ini BUKAN skim cepat kaya yang menjanjikan bukan-bukan kepada anda. Sistem ini juga bukan MLM, program piramid atau seumpama dengannya. Sistem ini juga bukan sistem data entry kerana anda tidak perlu memasukkan sebarang maklumat tambahan pada borang tersebut. Semuanya dikendalikan oleh sistem itu sendiri secara automatik.

Sistem ini berkonsepkan program affilliate di mana anda hanya perlu lakukan promosi news letter ini melalui data link yang diberi dan ianya bergantung kepada usaha anda sendiri. Tiada konsep upline atau downline. Lebih banyak borang yang dikumpul dan dibuka secara online, lebih banyak pendapatan yang anda dapat. Dan yang penting, perniagaan adalah sah dan bukan scam kerana ianya didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Apa yang ditawarkan ialah "REAL Online Part-Time Job" yang mampu memberi pendapatan sampingan kepada anda selamanya.

Apa yang benar tentang sistem ini adalah - berkesan untuk semua orang tak kira masa, tempat - setiap orang boleh buat duit dengan sistem ini.

Tidak memerlukan kemahiran & pengetahuan tertentu. Hanya perlu sebuah komputer atau laptop dan sambungan ke Internet sahaja.

Apa yang perlu dilakukan adalah capaian ke Internet sekali-sekala dalam seminggu bagi melakukan promosi.

Ini adalah kerja dari rumah yang cukup sempurna untuk mereka yang tak berkerja, yang bekerja tapi pening kepala nak cari duit lebih, pelajar, pesara dan setiap orang yang memerlukan pendapatan sampingan, kerja secara online ini adalah ideal untuk anda!

Anda boleh mula menjana pendapatan sampingan hanya dalam tempoh yang singkat - semuanya bergantung kepada usaha anda sendiri.

Tolong baca apa yang ditawarkan dengan teliti dan ambil masa anda. Anda akan menyesal jika tidak mengambil peluang ini. Sistem ini benar-benar berkesan.

Ucapkan selamat tinggal kepada kerja keras anda, masalah kewangan anda - jana pendapatan luarbiasa segera dengan sistem ini - tak perlu tunggu, tak perlu tergesa-gesa, tak perlu bersusah payah.
Tak perlu lagi pening kepala nak bayar hutang, bil-bil, kad kredit, yuran pengajian & sebagainya. Bila anda bejaya menjana pendapatan dengan sistem ini, anda akan merasa bebas kewangan.
Dengan hanya sistem ini dan usaha yang berterusan, anda mampu menjana RM2,800 - RM28,000 atau lebih. Kerana setiap online borang yang anda kumpul dan buka, anda akan dibayar RM20! dan jika anda **berjaya mengumpul dan membuka sebanyak 250 atau lebih borang dalam sebulan, anda juga akan dibayar BONUS sebanyak RM1,200 pada bulan tersebut.
Apa-apa pun semuanya bergantung kepada anda. Kami tak boleh memaksa anda. Kami hanya memberikan peluang untuk anda menambah pendapatan. Apa yang perlu kami katakan ialah PELUANG sudah ada depan mata, tanya diri sendiri samada mahu rebut peluang ini atau tidak?
Ip Pengirim: 115.164.95.228

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT