SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Saturday, January 4, 2014

buat duit dari rumah

Nama: shahrul
Email: shahrulhafifi90@yahoo.com
Website: http://www.Step2Rich.net/ipohmuda
Tajuk: buat duit dari rumah
Iklan: Asalammualaikum
kepada semua sahabat,sedara mara,dan semua rakyat Malaysia..Saya ada nak perkenalkan satu program yang boleh membuat pendapatan sampingan.
Tiada tipu muslihat.Tak perlu jual barang,dan Kerja sikit2 je.
Syarat kelayakan: Anda ada facebook dan tau computer sikit2.

Bilangan Akaun Penyertaan

Anda bersetuju untuk hanya membuka satu akaun sahaja dalam http://www.Step2Rich.net/ipohmuda. Jika anda membuka lebih dari satu akaun, maka pihak kami akan menamatkan kesemua akaun anda TANPA sebarang notis.

Hak Business Tools & eBook Yang Disediakan

Anda bersetuju untuk tidak memberikan Username / ID dan Password kepada orang lain, kerana kesemua 'Business Tools' adalah untuk mereka yang telah membuat pembayaran.

Penyertaaan Dalam Perniagaan http://www.Step2Rich.net/ipohmuda

Anda dengan ini bersetuju untuk hanya menyediakan kemudahan 'Business Tools' ini kepada mereka yang bakal menyertai anda dalam perniagaan global ini, iaitu sebagai bakal downline anda dalam perniagaan http://www.Step2Rich.net/ipohmuda. Anda dilarang sama sekali untuk menyediakan kemudahan 'Business Tools' ini kepada mereka yang tidak menyertai anda ataupun tidak menjadi downline dalam rangkaian anda.

Coded-Up Affiliate System

Anda dengan ini bersetuju untuk menjadi http://www.Step2Rich.net/ipohmuda bagi pemasaran 'Business Tools' yang disediakan dilaman web ini, iaitu sebaik sahaja anda membuat pembelian 'Business Tools' berkenaan. Sebagai http://www.Step2Rich.net/ipohmuda kami, anda layak memperolehi 100% keuntungan bagi setiap 'Business Tools' yang telah berjaya dijual oleh anda.

Anda dengan ini juga telah bersetuju supaya sistem program ini, coded-up 3 penyertaan yang anda perolehi kepada sponsor/upline anda (sekali seumur hidup) dengan tulus iklas, sebagai amal jariah dan penghargaan kepada sponsor/upline anda kerana telah memperkenalkan program ini kepada anda. Maka dengan ini, anda juga bersetuju untuk menerima 3 penyertaan yang bakal di coded-up oleh setiap tajaan anda.

Email

Dengan menyertai http://www.Step2Rich.net/ipohmuda maka anda bersetuju untuk menerima email dari info.http://www.Step2Rich.net/ipohmuda sila masukkan email address ini ke address book dan mark semua email dari info.http://www.Step2Rich.net/ipohmuda, sebagai NOT SPAM. Ini bagi memastikan anda sentiasa mendapat maklumat terkini.

SPAM

Kegiatan SPAM adalah di larang, dan anda berjanji selama menyertai program ini, anda tidak akan membuat Spam. Anda dengan ini bersedia dan tidak keberatan Account anda di BLOK, jika ada laporan mengenai kegiatan Spaming atau lain-lain kesalahan yang anda lakukan.

PERATURAN

Pihak http://www.Step2Rich.net/ipohmuda berhak meminda atau menambah terma dan syarat pada bila-bila masa demi kepentingan semua pihak.

Dengan menyertai program ini, maka anda telah bersetuju dengan semua terma dan syarat yang telah dinyatakan di atas.


UNTUK SERTA KAMI CLIK DI BAWAH:

http://www.Step2Rich.net/ipohmuda
Ip Pengirim: 175.140.125.173

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT