SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Thursday, July 22, 2010

GANDAKAN RM100 ANDA DENGAN GANDAAN RM100

Nama: rejab
Email: rejabth@gmail.com
Website: http://itsoeasy.ws/jomjoin.html
Tajuk: GANDAKAN RM100 ANDA DENGAN GANDAAN RM100
Iklan: PELAN PEMASARAN INFINITY DOWNLINE
(Rengkas & Mudah, Keuntungan 100%)
• Hanya dengan memperkenalkan seorang (1) ahli, anda akan mendapat kembali RM100.00 (USD25) anda.
• Pembayaran terus ke akaun bank anda tanpa melalui syarikat (ahli tempatan ), jadi tiada unsur penipuan atau penyelewengan syarikat.
• Pendapatan anda dijana melalui sistem 'Reverse 2 Up'.100% pulangan bersih dengan juga mendapat akses kepada produk-produk Infinity Downline.com yang tidak ternilai harganya.
• Dapat menjana pendapatan pasif harian dan bulanan sebanyak RM100.00 daripada setiap ahli di bawah anda.
• Diberi website percuma versi BM ( sumbangan sifu ) dan BI ( syarikat ) untuk anda promosikan kepada semua orang didunia (International).

KEKUATAN DAN KEISTIMEWAAN SISTEM REVERSE 2 UP.

Jika dibandingkan dengan sistem seperti 2 kaki, 3 kaki, pairing, dan seumpamanya, sistem ini jauh lebih baik dan mudah. Ia memberikan pulangan 100% berbanding sistem lain yang paling tinggipun hanya 50% sahaja. Dari segi penajaan pula sistem lain memaksa kita sendiri menaja ramai, barulah pulangan besar. Dalam sistem Resevrse2up ini walaupun perlu menaja tetapi kita tidak perlu berkerja keras kerana setiap seorang tajaan anda secara auto (sistem) akan menyumbangkan 2 tajaannya kepada anda, ini menjadikan 2 tajaan baru anda. 2 tajaan baru anda ini juga akan menyumbangkan 2
setiapnya untuk menjadikan 4 tajaan baru anda. Ini adalah proses yang bergiliran oleh downline baru kepada upline dan akhirnya tajaan anda di level 1 akan berganda-ganda menjadi 8, 16, 32, 64 dan seterusnya. Bukankah mudah kerja penajaan ini ?
TIDAK MENAJA TETAPI DAPAT TAJAAN !. Itulah yang dikatakan WORK SMART.

ADAKAH LUMAYAN PULANGANNYA ?
Sudah tentu lumayan. Rujuk semula sistem reverse2up tadi, tajaan anda membiak dengan sendirinya dan menjadi berganda-ganda. Kira saja berapa jumlah keseluruhan tajaan itu kemudian darabkan dengan rm100. Jika jumlah tajaan anda ialah 5 maka anda berhak mengumpulkan rm500 setiap bulan. Kalau 30 ... = rm3000 setiap bulan.

Anda boleh cuba baca lebih lanjut ceritanya dalam website sifu ini, sambil menatap wajah-wajah ceria yang telah menjadi juara program ini.

Sila layari ... http://itsoeasy.ws/jomjoin.html
Ip Pengirim: 120.140.204.202

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT