SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Thursday, September 20, 2012

Pakar Bisnes Internet datang LAGI!!

Nama: hakimimanaf
Email: kimi_lala92@yahoo.com
Website: http://internet.jomniaga.com/go/kimimanaf
Tajuk: Pakar Bisnes Internet datang LAGI!!
Iklan: LIVE! 8 Pakar Perniagaan Internet Dedah Cara "Terbukti Berkesan" Bagaimana Mereka Hasilkan Pendapatan Lumayan 4-5 Angka Setiap Bulan Hanya Melalui Internet... Dan Mereka Juga Dari Malaysia Seperti Anda!
Dibawa Kepada Anda Secara Langsung "uncencored". Rugi Kalau Anda Terlepas Peluang Keemasan Ini.

Siapa Pakar Bisnes Itu??

Dan ini pula adalah barisan usahawan-usahawan internet lain yang akan berkongsi "stage" bersama saya dan Patric di dalam konvensyen ini nanti.

Kepakaran Jamal memang tak dapat disangsikan lagi. Beliau pernah menjual produk digital sehingga mencecah RM100,000 dalam masa sebulan. Tak cukup dengan itu lagi, beliau telah berjaya hasilkan jualan 6 angka dengan produk fizikal juga. Dengar kata jualan Quran Digital sahaja pun mencecah RM200,000 dalam masa sebulan pelancaran. Apakah rahsia beliau? Apakah yang akan Jamal kongsikan nanti? Yang pasti, sesiapa yang tak datang pasti rugi.

Terkenal dengan panggilan pakar affiliate, Razif memang selalu mengungguli carta pelancaran produk. Banyak hadiah agen jualan terbanyak dimenangi oleh beliau seperti televisyen LCD, telefon Samsung S2 dan banyak lagi.

Yang menariknya, Razif tak perlu cipta produk sendiri pun untuk menghasilkan komisyen yang sebegini banyak. Apakah senjata utama beliau berjaya menghasilkan jumlah-jumlah jualan yang memberansangkan?

Gobala Krishnan pula boleh dikatakan di antara usahawan internet yang terawal di dalam pasaran tempatan. Merupakan seorang penulis buku "Jutawan Era Baru" dan "The New Millionaires", Gobala tidak berhenti di situ sahaja.

Beliau kini sedang membina beberapa sistem yang telah memberikan pulangan lebih US$10,000 setiap bulan melalui salah satu daripada sistem yang beliau miliki. Inilah di antara rahsia bisnes internet yang MESTI anda belajar dan praktikkan - buat sekali, dapat berkali-kali setiap bulan secara konsisten.

Shuth merupakan antara individu yang terawal di dalam pasaran tempatan yang membina bisnes internet berdasarkan komuniti.

ADA LAGI PAKAR YANG BELUM DISEBUT!
Dapatkan tawaran hebat ini jika anda berminat!
Klik link ini jika anda berminat!

http://internet.jomniaga.com/go/kimimanaf
Ip Pengirim: 115.132.195.242

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT