SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Tuesday, December 25, 2012

vitamin b17 : Penawar penyakit kanser

Nama: dini
Email: rawat.kanser54@gmail.com
Website: http://rawatkanser.com
Tajuk: vitamin b17 : Penawar penyakit kanser
Iklan: Vitamin B17 : Penawar penyakit kanser

Ramai orang yang tidak percaya bahawa kanser dapat di sembuhkan 100%. Mereka ingin bukti secara ilmiah bahawa kanser benar-benar boleh di sembuhkan. Apa yang mereka inginkan adalah: Apakah B17 telah di uji di makmal dan apakah hasil ujian makmal terhadap B17.

Adakah vitamin B17 bekerja di makmal?

Pada 1953 para penyelidik penyakit kanser di California melapurkan, dalam lapuran tersebut mereka menggunakan dosis B17 atau Amygdalin atau laetrile jauh lebih rendah dari yang di guankan saat ini ( dibawah 1500mg sehari ) lapuran tersebut menunjukan " 100% pesakitnya yang dikaji berkata ada peningkatan dalam erti kesejahteraan dalam hidup, nafsu makan semakin meningkat, mendapatkan berat badan yang sempurna , dan penurunan rasa kesakitan dengan cepat sekali..."


KENAPA KITA MESTI MAKAN BIJI APRIKOT VITAMIN B17


Kernels aprikot merupakan kumpulan nut dan seed ( kekacang dan bijirin ). Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakanya adalah kandungan hasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Apricot Organik . Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel- sel kanser dalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit ganas ini (kanser).
Amigdalin (Vitamin B17) dapat di perolehi didalam beratus-ratus jenis tumbuhan . Dalam diet pemakanan kita harus ada B17. jika tiada B17 dalam diet pemakanan anda boleh di hidapi penyakit kanser. Selain dari Apricot Kernels B17 juga boleh di perolehi dari badam pahit (amigdalin ( mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ), epal pips, benih-benih anggur, sekuang, buah beri, ubi kayu, biji buah oren dan biji benih yang lain.
Terdapat banyak cara yang anda boleh gunakan untuk melawan kanser. Salah satu ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari kanser. Satu lagi adalah menggunakan supplement with antioxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda. Bagaimanapun, B17 menggunakan cara yang sangat unik. Yaitu secara langsung menyerang sel kanser ( directly attacks cancer cells). Maka hasilnya jauh lebih baik dari cara yang telah saya sebut di atas......

http://rawatkanser.com

http://ubatsaya2u.blogspot.com
Ip Pengirim: 175.140.88.168

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT