SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Tuesday, November 17, 2009

BERNIAGA SAMBIL BERAMAL.

Nama: Erry
Email: mail2surau@ymail.com
Website Jika Ada: http://tinyurl.com/danasurau
Tajuk: BERNIAGA SAMBIL BERAMAL.
Isi Iklan: ASSALAMUALAIKUM..SALAM SEJAHTERA DAN SALAM KEJAYAAN BUAT SEMUA.

Saya ingin berkongsi satu peluang yang baru saya sertai bersama anda. Mungkin peluang perniagaan ini juga sesuai untuk anda sertai bersama keluarga, saudara, jiran, sahabat dan taulan atau sesiapa sahaja. DI SAMPING ITU, ANDA JUGA BERPELUANG UNTUK MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA 5-6 ANGKA DENGAN BERKONGSI PELUANG INI DENGAN MEREKA!

Perniagaan ini begitu MUDAH, PRAKTIKEL dan boleh di lakukan secara on-line atau off-line (secara part time). Produk yang di niagakan ialah dalam bentuk ebook (lebih dari 20 tajuk). Anda juga boleh salinkan ebook tersebut dalam bentuk CD untuk di jadikan sebagai produk fizikal.Terpulang kepada keselesaan anda tapi saya melakukan kedua-duanya sekali.(CD dijual dengan harga berasingan).

Selain dari MODAL YANG RENDAH (RM10 SAHAJA!), TIADA RISIKO, MENDAPAT KOMISYEN SETIAP 1 JAM SEKALI (6 pagi hingga 12 malam), BOLEH MEMBANTU SAHABAT YANG LAIN (Modal kecil, sesiapa pun boleh, termasuklah budak sekolah), MENDAPAT ILMU (dari ebook) anda juga tidak secara langsung sebenarnya akan MENYUMBANG KEPADA SURAU di tempat saya, sebagai amal jariah anda (Jika perlu, anda juga boleh melakukan perkara yang serupa)..Sumbangan anda & setiap JUALAN dari ahli baru tersebut akan dimasukkan ke akaun surau secara automatik dalam masa 1 JAM dari pendaftaran.

Untuk pengetahuan semua, kami sebenarnya sedang di dalam usaha mengumpulkan DANA UNTUK MEMBINA SURAU BARU. Perniagaan ini adalah salah satu dari usaha yang kami jalankan. Untuk makluman lanjut tentang surau kami, sila layari> http://suraubukitjaya.blogspot.com/

Kami tidak memaksa atau meraih simpati tetapi hanya sekadar ingin berkongsi peluang yang ada. KERJASAMA ANDA MENJALINKAN HUBUNGAN PERNIAGAAN (SAMBIL BERAMAL) BERSAMA KAMI, TERLEBIH DAHULU KAMI UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH JUA.

Saya doakan semoga anda semua gembira dan berjaya dalam setiap apa yang anda laksanakan.
Jom, berniaga sambil beramal..
Mudah-mudahan bersama mendapat berkat dariNya..Insya Allah.

Terima kasih.
Erry (019-745.2008)
--
Visitor Ip: 124.82.66.208

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT