SAHABAT IKLAN 1 MINIT:

Friday, November 13, 2009

Mybiosite - Sistem Penjanaan Pendapatan Yang Di-MONITOR-kan. 100% Berkesan.

Nama: Erry
Tajuk Iklan: Mybiosite - Sistem Penjanaan Pendapatan Yang Di-MONITOR-kan. 100% Berkesan.
Isi Iklan: Program Menambah Pendapatan Anda

LOGIK, MUDAH, PRAKTIKAL, TERPANTAS, TERHEBAT, TIADA RISIKO, MODAL KECIL, PULANGAN YANG BESAR .

PROGRAM AFFILIATE TERKINI

PEMBAYARAN KOMISEN TERPANTAS HANYA 1 JAM

Jika anda benar - benar berminat untuk menjalankan perkongsian perniagaan E-Book, inilah masanya untuk anda mengambil kesempatan dan mampu menjana kewangan anda sendiri SETIAP HARI.

Mybiosite Network merupakan salah satu Networking terkini untuk menjana pendapatan anda setiap hari. Dengan program ini, terbukalah satu peluang untuk anda memperolehi pendapatan di atas promosi dan jualan anda. Apabila anda menjual Ebook tersebut dengan harga RM10 melalui website yang diberi percuma kepada anda untuk mempromosi, wang tersebut akan diagihkan bersama kepada 9 orang iaitu RM1.00 #untuk setiap promoter#.

Jika anda memperkenalkan kepada 9 rakan dan rakan anda juga memperkenalkan 9 rakan lagi samada secara langsung atau tidak langsung, anda akan mendapat pendapatan seperti dibawah :.

Sistem web percuma

Jika Anda ingin berkongsi pendapatan bersama kami, maka Anda berhak mendapatkan website replika/URL seperti dibawah

Automatic Direct Sponsor

Sistem inilah yang memberikan keuntungan bagi Anda tanpa henti 24 jam penuh selama-lamanya. Sistem ini disebut juga Automatic SpillOver Random Sponsor jika pembeli yang membeli melalui website tanpa adanya referensi/sponsor.Full Report System

a. Jika ada calon yang mendaftar dan membuat pembayaran, promoter akan menerima laporan melalui email.
b. Pengaktifan calon pembeli.
c. Promoter juga akan menerima laporan.

Direct Payment

Sistem pembayaran pendapatan yang digunakan dalam program ini adalah sistem pembayaran langsung dimana pembayaran ke akaun anda akan dibuat dalam masa 1 jam dari waktu pembayaran diterima. Dalam waktu yang singkat sahaja, akaun anda akan dibanjiri dengan wang dari semua pembeli baru yang melakukan pembayaran.Fair System

Siapa yang bekerja dan berusaha lebih kuat mempromosikan webnya sendiri, dia akan mendapatkan hasil lebih banyak dalam waktu yang lebih singkat, oleh sebab itu jangan ragu-ragu untuk segera berkongsi pendapatan untuk mendapat kejayaan yang akan membanjiri akaun bank anda.

Your Job

Tugas anda hanya dengan mempromosi dan memperkenalkan Website Bisnes ini kepada 9 Rakan anda atau lebih #sesiapa sahaja#,anda berpotensi mendapatkan penghasilan yang cukup lumayan – tidak termasuk dengan iklan anda yang ada di website rakan anda dan lain-lain iklan yang akan anda hasilkan.

Marketing Plan

Segala KEJUJURAN, KEIKHLASAN dan KERAJINAN anda dalam mempromosi produk e-book ini, anda akan memperolehi ganjaran yang lebih besar, bersesuaian dgn usaha yg anda curahkan, malah tidak mustahil lebih dari itu. Jika anda tidak menyertainya kerugian akan sentiasa berada di pihak anda.

"Kami di Mybiosite Network juga percaya TANPA USAHA YANG GIGIH TIDAK AKAN NAMPAK HASILNYA DAN TIADA SIAPA BOLEH MEMBANTU ANDA KECUALI DIRI ANDA SENDIRI!!!.".

DAFTAR SEGERA DAN ANDA BERPOTENSI MENDAPAT PENDAPATAN TERUS KE AKAUN ANDA

Jangan Tunggu Lagi ...Kejayaan Pasti Milik Anda.

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT